Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02
Дата публікації: 09.09.19 15:25 (переглядів 3243)

Або чому нарахування за спожиту електроенергію, газ або воду не співпадають з фактичними показниками, які були введені абонентом в особовому кабінеті? 

Приблизно 90% абонентів, що звертаються до нас за консультацією, ставлять питання  щодо нарахувань за спожиту електроенергію в стилі Герцена і Чернишевського відповідно: «кто виноват?» і «что делать»? Спробуємо розібратися. 

1. Хто винен або чому нарахування за спожиту електроенергію не співпадають з фактичними показниками, які були введені абонентом в особовому кабінеті?

Це запитання варто адресувати АТ «Полтаваобленерго», і ми зараз пояснемо, чому саме. Наша співпраця з АТ «Полтаваобленерго»  відбувається за наступною схемою: ми приймаємо від абонентів показники приладів обліку електричної енергії і передаємо їх організації, що є постачальником послуг (АТ «Полтаваобленерго»), а безпосередньо нарахування АТ «Полтаваобленерго»  виконують самостійно і передають нам остаточні цифри (показники, кількість кіловат, суму до сплати і т.д.) ВСІ ПОКАЗНИКИ, ЯКІ АБОНЕТИ ПЕРЕДАЛИ ЧЕРЕЗ ЄКС МИ ОБОВ’ЯЗКОВО ПЕРЕДАЄМО НА КОМУНАЛЬНІ СЛУЖБИ!

Так чому ж  інформація, надана абонентами, проігнорована? Надавач послуг, як правило,  має свій власний алгоритм нарахувань, і якщо Ваші показники «не вписуються» в даний алгоритм, вони не будуть прийняті до уваги. І не має значення, яким саме чином Ви передали показники. В якості експерименту троє співробітників ЄКС передали показники через сайт АТ «Полтаваобленерго». І… всі показники  були проігноровані, якщо точніше, суттєво завищені. При зверненні на гарячу лінію за роз’ясненнями  ми отримали приблизно наступну відповідь: це рекомендований платіж.

2. Що робити або куди звертатится у випадку некоректних нарахувань?

Звертатися в абонентський відділ АТ «Полтаваобленерго», що в м. Кременчук (на електростанції). Є телефони (760-229 та 760-243), але зв’язатися з АТ «Полтаваобленерго»  по телефону, мабуть, складніше, ніж з державним міністром Гондурасу. Варто дізнатися телефон вашого контролера і зв’язатися спочатку з ним.  Або одразу йти на прийом. Тут виникає питання: чи варто витрачати час? Це вирішувати Вам, але,  як нам здається, все залежить від кількох факторів, а саме: від стабільності тарифу, від того, наскільки близько показники, за якими Вам виставляють рахунки від фактичних показників, від того, чи користуєтеся Ви субсидією, і… від того, яка середня кількість послуги, що Ви споживаєте. Поясню на прикладах (ми розглядаємо випадки, якщо тарифи не підвищуються).

Тепер інший приклад. Людина літнього віку, що живе на мізерну пенсію і економить на всьому абсолютно, споживає, нехай 80 кіловат. І от АТ «Полтаваобленерго»  в поточному місяці виставить рахунок на 20 кіловат, а в наступному – на 140. І цьому абоненту доведеться сплачувати в наступному місяці за більш високим тарифом. І звичайно ж, в цьому випадку, однозначно варто звертатися на «Полтаваенергозбут» і вимагати виконати перерахунок в рамках одного тарифу, щоб не втратити свої гроші. Це ж саме стосується і тих абонентів, які використовують велику кількість електричної енергії (400-500 кіловат на місяць). І, щоб зберегти свої гроші, варто вимагати виконати перерахунок.

3. Чому мені сказав співробітник гарячої лінії в Полтаві чи контролер, що ми не приймаємо показники, надані ЄКС?

Вам також сказали, що показники треба вносити виключно на сайті АТ «Полтаваобленерго». Але по факту АТ «Полтаваобленерго»  ігнорує майже всі показники, що абоненти передали самостійно будь-яким способом - і через ЄКС, і через власний сайт. Причина описана в пункті 1.

4. Як же правильно передавати показники?

На АТ «Полтаваобленерго» працює великий штат контролерів, основна робота яких полягає в тому, щоб зняти показники Ваших приладів обліку. І великий абонентський відділ, співробітники якого зобов’язані надавати консультації абонентам та виконувати перерахунки нарахувань (виправляти власні помилки). Робота і тих, і інших, включена в тариф, інакше кажучи, кожен з нас, сплачуючи комуналку, оплачує їх роботу.

Отже, якщо лічильник знаходиться не в квартирі, передавати показники взагалі немає сенсу. У випадку, якщо до Вас завітав контролер (навіть на початку місяця) передавати дані електролічильника теж немає сенсу. Крім того, частина встановлених лічильників обладнані функцією передачі показників. Якщо Ваш лічильник має таку функцію, то передача показників – марна справа.

5. Чому двохзонні лічильники не відображаються в системі ЄКС?

Оновлені дані по лічильних (як звичайних, так і двохзонних) АТ «Полтаваобленерго»  передає нам із запізненням в середньому 1,5-3 місяці. Щойно в нас буде інформація про Ваш новий лічильник – в системі це буде відображено. Ви будете бачити два лічильники «лічильник електроенергії. Зона 1» та лічильник електроенергії. Зона 2».